0

Nu har jag handlat klart alla julklappar, gud så skönt! jag och mammi var i birsta idag och jag visade vad jag önskade mej, ( vilket inte är allt för mycket varierande saker egentligen ) jag borde sova, jag ska gå till sängen nu, jag får krupp på att jag vet att jag inte kan kontakta karl. det är jobbigt... jag borde prata me hanni nånting, gud så längesedan :o. mina gratis sms tar slut imorgon. engelska redovisningen gick bajs. jag är inte så possitiv, jag behöver nog sova....


hahah, kolla vilken söt bild jag hittade på patrik, när vi städade ur skåpen i 9;an. hualigen söt pojke. tur han gjorde mej lite gladare nu :) sov gott

2008-12-18 @ 00:20:24 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv