dan före doppare dan

Dan före dopparedan!
Ja nu är den äntligen nästan här, julafton! :) Bara ett fåtal timmar kvar ju, & eftersom min kära familj öppnar alla våra paket på morgonen så är det snart,snart. ifjol kom ju tomten klockan halv 7!! HEHE hoppas han blir lite senare iår, eftersom jag och jilly sover till 11 om dagarna. skulle ju vara dumt att förstöra en fin vana :') Lär ju bli lite skidåkning och skoter imorgon också. jul jul jul <3

Vi har pyntat klart så det är världens julstämning här, snö + pynt + trångt + jill som äter massa jul godis ( okej, jag är nog inte sämre än henne ) ja, men ni fattar det kan ju inte bli något annat än en väldans julstämning!! :D När vi skulle sno våran gran så var det jag som hittade den perfekta granen och fick såklart också äran att stå där i djupsnön och såga! Jag hatar att såga, tillslut fick mamma komma å hjälpa så vi fick loss den, mohaha! även att de kom en annan skoter som körde förbi när vi sågade, så vi fick slänga oss i snön och ann fick spela ensam med 2 skotrar ( inte alls mistänkt!!) haha, tur vi har kul iaf! Granen var asfin, jag ska visa en finfin bild :)

Pratade me mickis igår, fyyyyy vill ju vara mere! :D    Men vi hörs, å God Jul påer alla!!! :-) Ni kan ju tänka på mej när ni håller på att dö av olidlig väntan tills tomten kommer, då har jag ju redan öppnat mina klappar!!!! :D:D  Pussi

:)

2008-12-23 @ 18:21:38 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv