fre-lör

Heeeej,
Har spenderat kvällen hemma hos butsabong med alla flickor! hualigen vad länge det blir mellan gångerna! Men kul är det att träffa er, veerkligen! :-). Vi myste, pratade, käkade, öppnade presenter, ja allt mysigt tjejer kan hitta på. Så nu har jag öppnat min första julklapp, så roligt det är, det kan fasen aldrig bli tråkigt att öppna julklappar! aldrig! :) ( kommer bild nedanför ) Idag har jag även försökt att packa ihop så mycket som möjligt för imorgon åker jag till fjällen, där ska de skidas, åka skoooter, masssa utflykter och såklart myspys!! Kommer uppdatera därifrån också så ni får hålla ett öga på bloggen ändå ;)

Måste också tillägga att jag inte blir ensam här i sverige, trots att karlie är borta och att jilly åker på torsdag, så har jag ju ändå gustav! jaa, de klart, han är ju här, men inte här! så han får räknas ändå :D haha! sötponken!
 av älsklingslise fick jag dessa fina saker, 3 pieces trosor ( som jag hade önskat mej till mami å papi, men lise visst inte, det märks att vi verkligen känner varandra <3 :)  ) och ett häng smycke med ett K och en diamant! ( bilderna är klick-bara)      Tack!! Tack så jätte mycket! :)

Ska kankse lägga in lite bilder som jag lade över från kameran nu, yesbox! Pussi

2008-12-20 @ 01:29:54 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv