hh

sistadag, sistadag, sistadag, sistadag!!!! woow, nu är det sista dagen i skolan innan jullovet! Man kan ju nästan säga att det är lov, förutom att VI ska gå till hav 5 - 5 idag!! Helt sjuuukt länge faktist, fast jag tror de kommer bli mysigt. fasten jag kommer nog inte vara kvar, jag ska nog åka hem! typ nu efter lunchen me allsång å shit, rätt najs faktist tror jag! Vi ska fika snart me rummet, julfika! 

Är det ingen mer som är sugen på att åka utomlands???? Jag håller på att dö, jag vill bli brun, fin och shoppa billigt!!


miss karlie

2008-12-19 @ 10:15:06 Allmänt

Kommentarer

Postat av: stina

jag är sjukt sugen på att åka utomland jag med :)

och jag saknar dig<3

2008-12-19 @ 18:53:07 - URL: http://stiinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv