måndag

hejsan, nu är det julstämmning kan jag lova, imorse när jag kom till rummet på skolan hade dessa sötnosar pyntat jätte fint!! åh, idag tog Hampus med dig högtalare så julmusik strömmar ur dem!  hualigen så fint!!
men jag har ett stort problem!!!
vad ska jag önska mig??? seriöst, jag vet inte. jag måste ju önska mig något så att man får något som man tycker om. men det känns som att pengar skulle sitta bäst, men det känns så himla tråkigt! dagens i-lands problem men de e hemskt tycker jag. det känns som att jag har allting jag behöver! :S hur normalt är det på en skala då? ;)
bjuder på denna fina bild eftersom det var andra advent igår.
Någon som såg julkalendern imorse?

föresten min uppsats imorse gick bra!

2008-12-01 @ 15:34:38 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Mamma

Lilla rara sofie, det var första advent i helgen...;-))

2008-12-02 @ 12:07:21 -

Postat av: sofie

hahaha,jag menade första advent, vettefasen vad jag tänkte på :D

2008-12-03 @ 08:24:12 - URL: http://sofjie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv