näst-sista-dagen

Dagarna har bara svichat förbi, jag är hemma i sundsvall nu! borta bra, men hemma bäst! :) Har blivit mycket shopping för mig, funderar på om jag ska ta och visa upp de, får se hur det blir! Idag var jag med mickisen och butsa på stan, shoppa på julrean! :) sedan fortsatte jag å mickis att vara inne på ikea, så ja totalt 6,5 timmar shopping. Tur att det inte finns något roligare, men ack så ont man får i fötterna! Men de ere värt!!! :)

Igår klippte jag luggen. Fy så längesedan jag hade raklugg, tänkte jag! och vips så var de fixat. Det vart såklart skitsnyggt!  jag gillar min testa-prova-på-style! ;)
okej, luggen är kanke inte så sne som den ser ut på bilden, haha (:
imorgon kommer kalle hem, imorgon är det nyår, imorgon blir mickis <3 pusss

2008-12-30 @ 22:04:48 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Maria

Men gud vad fin du blev!! :D <3

2008-12-31 @ 12:36:09 - URL: http://takeitorleaveitnow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv