onsd

nu vet jag vad ni tänker, - nu har sofie failat. men ickesanicke,  för jag har bara tagit en blogg paus som blondinbella gjorde. de ni! :D haha, nej men jag mår bra och är mitt uppe i julhandeln, skolpaniken och snart-lov-drömmande-tankarna. men det är lungt. Veckorna rullar förbi och jag har fullt upp varje dag efter skolan, dock inte denna. Idag har jag därför sovit flera timmar, och imorgon har jag sovmorgon, och nationellaprov , men inte e ja depp för de! För jag fick MVG på två engelska grejjor. ja (Y)   Se yaa, och föränta er mer uppdatering från min sida! (:  <3bjude på modellbilden

2008-12-10 @ 20:48:54 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv