sista dag!

Hejsanhoppsan!
Årets sista dag är det idag, ska försöka hinna med en resume av året, ja en sådan som alla bloggare gör, men det ska jag också göra! :) Men just nu är jag nyduchad och ska snart iväg till Jonas, för idag är det en speciell dag, inte bara nyårsafton utan Jonas fyller 20 år! Grattis!! Får se om jag får min julklapp av honom också, :) sånt är alltid roligt!

Menmen, har hunnit med att vara på ica maxi i typ 1,5 timme idag också.. Det märks att gammla tanter som mamma är riktiga surrkusar! Men, det är väll det man får se fram emot när man blir gammal också, stå och diskutera med vänner i matbutikerna! Haha, nejdå mammis, förlåt :)
     
Ah, nu ska jag springa ner och se det sista av skidorna, ni missar väll inte Tour de Ski? synd att de inte går allt för bra för svenskarna, förutom Rickardsson! najs! jovars, vi förs senare Pusspuss
    
Precis nu ser jag ut så här, lite mysipysi!
Jeansen är nya, mitt 3:e par av mina favoritjeans, haha men olika färger, det var ju trots allt rea, så kunde inte hålla mej!
Grå Velour kofta, I love it

2008-12-31 @ 13:04:12 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Maria

tack! tur det ja! :D vi ses snart igen, gott nytt år!! :D puss<3

2008-12-31 @ 13:12:41 - URL: http://takeitorleaveitnow.blogg.se/

Postat av: Anonym

va fiin du var i hååret sofie!! <3

2009-01-02 @ 10:04:16 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv