tiss

igår var ingen rolig dag...
jag vaknade med ont i halsen. och inte vilket ont i halsen som helst, utan jag hade jäklit ont i halsen, jag har aldrig haft så ont i halsen tidigare, jag gick till skolan ändå för att göra min redovisning, sedan åkte jag hem... och sov, sov sov hela dagen. dock kunde jag inte somna på kvällen, och hela natten har jag små vaknat. tungt ;/ idag känner jag mej bättre i halsen iaf. bra det. hade inte klarat mer av gårdagens mördag ont i halsen.. jojo.
idag, nämligen nu typ precis nu lyfter kalles flygplan till tyskland och sedan vidare mot kuba, neeeej buhu, jag vill att han ska stanna med mej!!  men nejdå jag klarar mej nog här i kalla sverige ensam.

jag hade nyss en mördag mattegenomgång.... inte roligt. vi hörs...
pusspuss

2008-12-16 @ 10:32:08 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv