Torsdag

Hej kära vänner :-) ligger i sängen nu, har svårt att somna. Somnade efter middagen så det är lite surt. Imorgon är det sista dagen innan lovet! Skönt! Synd bara att det blir ett plugg lov för min del, speciellt matte som jag måste göra nästan halva b kursen, hm drygt! Men när jag sa matte kom jag att tänka på att jag fick tillbaka mattenationella i a kursen, det gick jättejätte bra :-) mitt första betyg är nu satt också, fasen vad tiden går fort! :-) imorgon ska jag även vara med tjejgänget, åh, ska bli så roligt :-) see u! Pusselipusspuss!

2008-12-19 @ 00:08:26 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv