:)

CHA!!
hoppas att de e bra med er! Det är det med mej! Kan börja med att gratta min kära mamma som fyller år idag! Grattis! lite synd om henne, för hon är sjuk, och har typ sovit hela dagen! men Grattisgrattis :) Har just varit ute i snön med lillsyster och busat, haha. Kulkul! Ska snart dra till min faster ( rakt över vägen) och äta mat, åååh hungrig! :D Blir nog riktigt najs! Storsyster är i Kina nu!! Helt sjukt, jag kan inte tänka mej att hon var här uppe i öde fjällen men nu är i Kina som är typ hur stort som helst :o!! Hoppas hon har det finfint där!

Imorgon drar vi till Östesund och ska kika på mellandagsrean! YEAH :D hoppas man hittar något fint! 

Hur hade ni det på julafton? jag hade det jätte fint. Jag älskar Julafton, iaf morgonen.
Ann kommer inspringande till mej och jill och skriker, sofiee, Jill VAKNAA! Det är jääätte mycket paket under granen! Kom kom kom!!! :) Jag och Jill som ändå har väntat spänt hela natten kliver upp och går in till storrummet. Där ser man granen med ljusen som lyser, och ögonen har inte hunnit vänja sig med att vara vaken så ljusen är sådär skummiga och skiniga!! åhh det är riktigt äkta jul för mej! Sedan äre paketöppning som flyger i skallen :D! haha

kortfattat;
rosa morgonrock
rosa skullcandy hörlurar
rosa platttång
rosa bäddsätt
rosa mjukisstrumpor
pieces trosor
dust-it
tights
tjocksockar/vantar
mascara
linne
hårspray/mouse
massa pengar (:
Tror jag fick med allt på bilden nu! haha nej, nu ska jag frächa upp mej, se yaaa.. puss

2008-12-26 @ 16:38:37 Allmänt

Kommentarer

Postat av: stina

tänka sig att du och jag fick en exakt likadan plattång i julklapp, fast min var då grön istället för rosa ;)<3

2008-12-28 @ 20:05:45 - URL: http://stiinos.blogg.se/

Postat av: emma

hej sofie, har du fått priset från tävlingen på min blogg? Måste bara höra..ha det bra!!

2008-12-29 @ 21:52:14 - URL: http://petersson84.blogg.se/

Postat av: stina

sv: ja grymt snygga ;)

jo det är bra med mig, är det bra med dig då? <3

2008-12-30 @ 16:52:59 - URL: http://stiinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv