v-i-d-e-o b-l-o-g-g !

Hej allehopa, som blondinbella brukar säga! haha :) Nu får jag faktist berömma henne hur mycket jag vill, för micaela har ju ändrat sin uppfattning om henne! (äntligen har hon insett fakta, den lilla bitchen min )

jovars, men nu kommer ni bli chokad, för jag kom på att göra en videoblogg alldeles nyss, så ja här kommer den, premiären! haha och JA som det står i kanten " min blogg kan ju behövas ta med en liten nypa salt ibland ". Pusspåer! just det, jag har ett linne på mej under, så det behöver ni inte tänka på ;)
 :)

2008-12-31 @ 00:13:28 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela Espinoza

jag är den första som ser denna

tjallala och jag är med också XD

2008-12-31 @ 00:17:08 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/

Postat av: Olvan

Jävlar... lycka till med dom dära nyårs löfterna... Host fail Host



Hare inte bra herrå

2008-12-31 @ 00:38:09 - URL: http://Har ingen cp blogg.. kan inte skriva thihi

Postat av: Sofie

haha, Oliver, du ska bara få se!! :D

2008-12-31 @ 00:41:26 - URL: http://sofjie.blogg.se/

Postat av: malin

du låter nästan som blondinbella fast hennes "tv-program" är mkt sämre än det här ;)

2008-12-31 @ 00:43:21 -

Postat av: Anonym

Att du lyckas hålla minen:O, haha starkt jobbat!

2008-12-31 @ 01:02:45 -

Postat av: Sofie

haha jaa, den är faktiskt bra :)

gott nytt år på dig sötnos! i miss u <3

2008-12-31 @ 09:40:04 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Postat av: :D

hade lite svårt att hänga med på vad du pratade om.....

hörde bara din fjortis röst sammtidigt som jag försökte se "linnet"



Underbart att du sofie vågar gå emot strömmen av bloggare!! jag menar videoblogg har ju ingen gjort förr!! bra jobbat verkligen, och årskrönikor de var fan n¨å nytt :D

Gott Nytt År på dej :D

2008-12-31 @ 20:12:43 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv