:)

Så här, jag älskar min syster väldigt mycket! och även i detta skede fasten jag är så himla advundsjuk på henne så det inte är sant!!!! :D kort sagt, Jill ska till KINA! ja ni läste rätt, i eftermiddags/kväll fick hon erbjudandet om att åka till Kina den 25:e December och vara där i 10 dagar, åka runt och åka kinesiska vasaloppet o.s.v!  är det inte helt sjukt?! Hon ska åka utaaan mig till typ värlens billigaste land :D:D så himla lycklig för henne!
tycker dock lite synd om mig som ska vara utan henne hela jul å det! jag som hade längtat efter att tillbringa det med henne!  alla åker ifrån mej!!! men nej, jag får nöja mej med skotern (Y)
så här kommer det se ut :)
Men jag tycker att dom verkligen är värld det, dom är ju för underbara!!! :)

2008-12-10 @ 22:01:33 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Mamma

Det här var ett roligt inlägg, sofie ;-))



2008-12-10 @ 22:44:39 -

Postat av: Jill

16 dagar till och med ;)

Jag är också väldigt glad och eftersom jag också älskar dig så himla mycket så ska jag köpa så mycket grejer som ryms i min resväska till dig!!!!



BRA VA :D:D:D!??!



(stort + till den assnygga bilden ;] )

2008-12-10 @ 23:06:15 - URL: http://jiilly.blogg.se/

Postat av: Micaela Espinoza

fatta vad bra, oh! vad hetere skriv till mig på msn så kan hon få en massa bra ställen som de är sjukt biligt att hanlda på , fast om hon ska till peking eller bejing bara annars kan jag inte :P

2008-12-11 @ 00:12:36 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv