2;aaa

jag börjar bli hel van nuja!
2 inlägg på samma dag förfan (;

på träningen har Malin (<3) frågat och förslagit att jag ska följa med på love and peace festivalen, de var roligt, men ja får väll ta å fundera en svängis  :)

MINA GRATIS SMS TAR SLUT IKVÄLLL, oh now, killll me!
    
jag funderar på om jag slutar 12 lr 2 imorgon, ja om nån vet kan ni ju höra av sig (:

ska nog åka in å hämta medelpadskläderna imorgon till sm i helgen, + att de fortfarande är 4 månader, LOVE<3

*jag har lagt in många bilder på bdb idag oxo, fick av mickispickis, eftersom min kamera forfarande är på LAGNING :||

om nån vill veta vilken anledning till att jag skriver 2 inlägg samma dag kan jag berätta att det är för att jag ska ha en andledning för mej själv att inte plugga fuckinkemi (: haha!

Puss på mej själv (:

se yaa<33

ska bara intyga att jag&micka ska börja om på nytt (: (bör inte misstolkas) <333 BEVIS! :D

2008-02-05 @ 21:11:19 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv