agaaain

hej igen då :)
lite possitivare nu känner jag ! :)
har just kollat på 2 days in paris & början av waterboy, plus att jag har sovit lite,
Jag& min kära familj ska åka och äta på restaurang om en liten stund bara, skönt de! de gör mej glad!
men det jag kom på som gör mej ännu gladare?

Ni har väll inte missat tidningen Damernas Värld erbjudande vid prenumenation att man får en Face Stockholm Rouge&Ögonskugga?
självklart var jag snabbt ute och visade det superbra erbjudandet till Mammis så hon ska premunera på tidningen, och vem får grejjorna? jo JAG  :)
jo eftersom jag er fett glad över de så ska jag visa ;
image35
jaja, de e ju bara att höra av sig, jamenar de e ju MKT roligt att inte få hitta på nånting :P
pussss

2008-02-22 @ 17:31:27 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv