e man förvånad?

asså ah, melodifestivalen deltävling 3 har just slutat.... min tilltro till svenska folket också för den delen... haha! jag tycker de e lite tragiskt ;) men ah...
Det jag skrev om i förra om Kebabpizza&I Love Europe de låtarna i förra avsnittena har jag kommitpå att jag har ändrat min uppfattning. De låtarna är faktist bra! de är ju rolig att lyssna på, men denna låt av frida med den killen, som iofs ser ganska bra ut, men låten den va fan inte bra. Själva startfältet var katastrofalt men asså ja, denna låt..... VILKEN SCHLAGER!!! verkligen, NÅT! jamen nu behöver ni ju inte tro att jag är väärldens melodifestival nerd, men ja tkr de är så att man ska kolla på de (:
Hur som helst så hoppas jag att ni inte röstade på den :D JÄÄÄVLAR taer :D hahaha
aja här är en fin bild på hon PUSSSS PÅ NA :*******
image37
all vänlig lycka önskas.....................
aja, hoppas kalle ringer snart, för nu måste jag hitta på nå :D pusspuss!

2008-02-23 @ 21:58:31 Allmänt

Kommentarer

Postat av: johanna

hahahah! min mamma röstade på den låten ;)

2008-02-24 @ 11:38:36 - URL: http://dahlinj.blogg.se

Postat av: Emma

Jo dom var visst bra:p bät av alla juh:p

2008-02-24 @ 11:51:38 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv