fredag

godagens,
det där lät rätt fint tkr jag. ungefär som konsumera eller privatera eller något sånt som vi skrev om på so:n idag!
efter so;n gick jag till anders, och sjukanmälde mig. men jag gick inte hem då utan gick på slöjden och maten & sedan knatade jag hem. PEMELA gick också hem, jag tror hon har pms, PMSEMELA!!!!!!!!! haha, de va iaf roligt :)

nu är jag hemma & har ingenting att göra, nå förslag??
å
inte ere nå roligt folk inne, jo förutom, pemela ;) haha tur att jag älskar henne då<33333

JAG VILL HA SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vet inte riktigt vad jag ska göra på lovet, något förslag?!
 måste visa två snygga peak tröjor som jag hittade också, plus att jag vet väääärldens SNYGGASTE fredperry tröja som jag har sett på mq, men jag har letat sönder på internett & jag har inte hittat den :O måste knäppa kort påren när jag ser den nästa gång =)
men här är de andra 2 iaf :)
image34
vem e snyggast?!?!

2008-02-22 @ 12:28:18 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Emma

Köpte du nån av dom? båda e så himla snygga!!!!

2008-02-23 @ 19:24:54 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv