jamen trevligt

höhö, nationella idag ju, gick sisådär ja, råkade hoppa över en sida och det insåg jag när det var typ 1 minut kvar.. hann väll kludda ner nånting på den fjuttiga tiden iaf (:

ääven sebbbis litet hjärta till han, han e så jävla ful som har med sig ett helt va hetere, men asså ja.. flack nej lr jo kanske vene va de heter, men iaf ett helt sån kartong med cocacola flaskor (; hah de va roligt (: på 1,5 timmes lektion :D

shithesame, lise var på skolan för nationella, sedan gick hon hem :* misssssss<333
jag fick sluta kl 20 i 1 idag :D fettt glad.:P

även de typ hur mkt som helst, först 2 nationella denna vecka, so prov, hela nians kemiprov på tisdag, och engelska uppsats.., ere konstigt att man blir lessssss lr!!
i helgen äre SM som gäller, helt seriöst så är ja inte de minsta sugen ;P men emmapemma ska iaf sova här (: kulkuL!

4månader idag försten!
vene va ja ska säga, jag måste plugga............. :$ kul liv, nåt!
sure men nu äre nog för mej idag, ja ska träna ikväll iaf-.
Pusss  måådäll btw (:

2008-02-05 @ 13:27:07 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv