lördag

Hej

igår hände något stort!!!!!!!!
ni kommer fan inte tro mej, ni kommer bli grymt överaskad!!!
igår kollade jag på Prisonbreak, jag kollade till det 5 avsnittet in 12 minuter och 45 sekunder!  haha, ja sen ringde kal dårå ;)

aja, det var väll ungefär det min kväll bestod av, och vårat restaurang besök dårå, somnade väll kvart över 12.
Idag har jag iaf varit i Sollefteå hos minfarmor&farfar
och det var väll ett vanligt besök där, vi kollade på skidorna på teven,
och farmor sprang runt å vill ni ha bullar?, vill ni ha kakor? här varsogod, Vill du ha glass? ja ba nej tack jag är jätte mätt sedan maten. hon typ: men jag har ju redan lagt upp åt dej, och ja, det är en jävla tur att jag inte hängde på lises diet denna veckan iaf, haha ;)

igår när jag var inne å kikade runt lite på internet hittade jag denna FETTcååla Borat badräkt som finns att köpa på;www.coolstuff.se! ja, om nån får för sig att köpa den så kan ni ju säga till mej så ja får komma å kolla :D haha

image36
men ja, melodofestivalen ikväll dårå. i love europe i första programmet  kebabpizza i det andra, vad blir det nu?
Porrlåt med frida igen? ;) ja ursäkta mina så roliga funderingar jag har med mej själv, men ja ACK jag är ju faktist sjuk :P

2008-02-23 @ 18:46:56 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv