onsdag

ja så här äre;
jag har färgat mitt hår Svart!
jag&paulina&malin vann sm brons i skido staffetten.
MALIN FYLLDE ÅR I MÅNDAGS
jag hade matteprov idag & det gick jättebra (Y) tro ja vart fall :)
jag är sjuk&har ont i halsen.
jag gick hem från skolan idag
jag har fått tillbaka min kameraa!!!!
igår var jag i hassela men snyggingarna å åkte slaalom. :)
JAG KANSKE SKA GE BORT MIN SVARTA IPOD TILL PAPPIS& FÅÅÅ EN NY ROOOOOOSA IPOD!!!!!!! :D
jag har sökt sommarjobb på eon!
om 1,5 vecka är det
LÅÅÅÅÅÅÅV <3
 

ja de va lite vad som händer just nurå :)
image32
FIN FIKA PAUS I BACKEN I HASSSELA!!!!! :D:D

2008-02-20 @ 17:04:57 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv