söndag kväll

ja hejhej!
har just sett high school musical 2 tro ja ;) Har ju hört massor om de filmerna, men nu har jag sett den ;)
när jag och mamma var i birsta idag så handlade jag min rosa ipodd!! så ja, efter det så har jag mest suttit å grejjsat med min, och med min gammla svarta, som jag har givit till min fader :) det tar en jävla tid de dära :D
 men jag är jäkla nöjd iaf :)
Jag köpte ett par täckbyxor också ;)image41
på tisdag så ska jag vara med på rinkbandy dm, men asså jag kan nog inte vara det.  kommer inte palla nu när jag inte är riktigt bra än ;O  jaja nu ska ja lyfta på fläskee, hör av er

& de ju många som läser min blogg nu, & kommentar är gratis så lämna ;)

pusspuss

2008-02-24 @ 21:31:33 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv