söndag

 Hejsan!
jag fattar inte, jag får ju aldrig sova ut poså morgonar, men nu i helgen ställde jag ju in de som var planerat och då får jag ju sova hur länge jag vill(!!!!!!!) men nää, lite less jag blir för både igår och idag så vakna jag typ kvart i 9 å va typ  uber pigg, okej lite överdrivet men ändå, helt fuckt up, idag somnade jag om 1 timme iaf! å de va ju tur ;)

mr tage kom hit och gick hem alldeles nyss, jag ska då  lägga in en bild på honom när jag har orkat lagt in de på satan, han är iaf en irlänsk bulldog tro ja de va, (: FETTSÖT :D
iaf så har jag insett hur otroligt snygg jag är på morgonar, rosarandiga pjamasbyxor, rosarutiglångtröja,rosatofflor,rosamjukiskofta, asså ja, bara liiiite rosa .

iaf ska ja se skidorna på teven nu om ah exakt 4 minuter men min familj dårå, kul.
Sedan ska ja in till birsta en stund  :):):)
Ja, få se vad som hittas på senare,

IDAG SKA JAG KANKSE KÖPA DEN ROSA IPODEN!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333333

Måste bara visa dessa snygga ringar  som jag hittade, JAG VILL HA!!! de är designade av; Ola Lynggaardimage38
image40Här är min ipppood <33

2008-02-24 @ 11:55:41 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv