tisdag

Nu har det häänt!!!!!!!, min kära telefon har bestämt sig för att inte vara vid min sida längre ;O:@:@
j
a om ni inte förstod så startar den inte, igår bara la den av, och de e inte batteriet ;s
Jag ska iaf lämna in den har jag bestämmt , idag troja!  så få ja se hur de bli me den saken, de är ju 2gången ja lämnar in den på lagning :O cepetelefon
Som tur e så finns underbara Pamela som jag var hem till idag och lånade en telefon, nämligen denna;

Och den ser ut precis som på bilden, den e typ inte använd ;O men de e ju normalt att ha en sån här över också ;) haha! aja själv är man då överlycklig ;D

vartfall så är flickorna på rinkbandy dm idag, ja var inte me,eftersom ja inte e helt bra än. hejjar på de iaf (y)
men dagens bästa nyhet är väll vartfall att jag fick sluta en timme innan eftersom min matte var inställd:D:D:(Y)(Y)

annars ere väll inge roligt just nu, jag håller på att stå ut det hemska med att inte äta socker. JAG HAR KLARAT FRÅN I MÅNDAGS!!!!!! fifan de e inte roligt :o
 juste så blir jag å lillsis' hemma ensam ikväll å natt å morgon till kvällen ;) haha ståraansvaret :D haha. Ja ni kan ju ringa igen nu när jag har en telefon.  jaja, Puss påer

3DAGAR TILL LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-26 @ 13:29:47 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu? Isåfall tycker jag att du ska bli det nu. Gratisbio är en sajt som många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio biljetter och gratis present kort på affärer så som kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer. visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ? nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de? detta är helt gratis och man får såna otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig och ge något en chans har jag nu förstått :) här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 välkomstpoäng om du använder länken ovan =). Ha det gott!

2008-02-26 @ 13:36:46 -

Postat av: sofie hansen

snygggg mobil!
och den rosa du hade innan suuuger. jag har ju köpt ny ;s cppppptelefon.

och kul att du börjat skriva mer igen :D:D:D:D

jag saknar diiig :(

2008-02-26 @ 13:59:50 - URL: http://sofiehansen.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv