torsdag

hej!
asså mitt liv e skit :o, okej de va överdrivet men jag hatar att ha ont i halsen :d och då känns saker som skit ;D haha
jag fick tillbaka mitt matteprov idag :) jag fick mvg :D fett nöjd (:
gick hem vid gympan idag, vilket var skönt iaf, slapp sitta där.
idag skulle jag varit å övat rinkbandy till skoldm nästa tisdag, men ack vad synd att ja inte kunde vara med då (A)(A) haha nååt dårå :)
ja skulle på nå olteori idag, men de tror jag nog inte att ja palla, speciellt så ja inte smittar, då blirom nog inte så glad på mej i min nya klubb :P

imorgon ere fredag, så jäkla skönt. denna vecka har gått fort ju :o å imorgon äre bara 1 VECKA kvar till lov :)
pusspuss

eva dahlgren-ängeln i rummet <3
 helena&sofie <3

2008-02-21 @ 16:37:40 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv