(Y)

HEj
denna dag var den bästa på länge!
det var min egna alla hjärtans dag! <3
och det som hände idag tänker jag inte berätta eftersom de finns personer som läser detta som inte ska ha behörighet till den informationen!  men adda msn; ol_sofie@hotm. kan ju fråga isf :D men fick sån jävla mensvärk iaf! hahaha :D

vartfall
va ja på stan en snabbis.
I söndags bestämmde jag mig för 2 saker!
1. jag ska inte äta något socker tills på fredag!
2. du ska inte göra av med några pengar alls!

det sistnämda sprack. men vafan ja köpte en svart typ oversizetröja med vittext, billig för den delen också ;)

*hur kunde det stå en röd&en rosa ros i en vas bredvid min säng?
*hur kunde det ringa från min hemtelefon?
dagens funderingar ;) hahah

GRATTTTIS TILL REBBBAN F16 IDAG!!!!!!!!!!! HIPPHIPPHURRAHURRAHURRRRRRRRRRA :D <3333
 image46
OJ ursäkta bilderna, hahah plus att den andra skulle vara liten men skisamma, PUSSS PÅ HENNE :D
 jag har insett att jag inte har nå bra bilder på rebbbis <3 aja, GRATTTIS TILL HENNE

2008-02-27 @ 19:42:46 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha vad söt du är

2008-02-27 @ 21:50:49 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv