¤4%

hallloj,
klockan är över 11 och det är fulltid för mej som litne sommarjobbare att gå och lägga mej! :) haha fan vad ocoolt de dära läät, haha! obsaa occolt ;D
måste få skryta lite med mej själv att jag hann med alla saker jag skulle göra idag, jag känenr mej så himmla nöjd, jag som aldrig trodde jag skulle kunna fixa det!

# jobba 8-halv 5
#åka BUSS (jill var på halkbanan) hem. det spöregnade när jag gick från bussen, observera att jag gick från motorvägen!
#hann me en lång pratis med stinis<3
# färgade mitt löshår
# lagade mat, som duktig flicka som jag är. dock inte oxfilé med stekt myntapotatis, friterade räkor och bearnaissås, men nåt åt det hållet, hhahah, typ stina som fattar de dära, å kankse stoffe om han skulle läsa ;p
# orienteringsträning
#färgning av mitt eget hår
# tog fram cykeln
# la in mina filmklipp från videokamran till datan så jag kan redigera imorgon :)
# satt på mej löshår!

allt på en ända kväll :)
näj nu måste ja ta å sova nästan, fan vad jag tycker om mitt liv nu asså ;')
fullfart hela daaan,
oringen
oxelö. me stina&frida <3
spanien
PUSSSS

2008-07-16 @ 23:17:51 Allmänt

Kommentarer

Postat av: stina

oxfilén låter lockande ;) smaskens på det, och ditt hår blev mycket fint :D <3

2008-07-17 @ 12:18:19 -

Postat av: sofiee

hahaha, ja som fasiken, vi får fan ta å laga det någongång :) KÄRLEK<3

2008-07-17 @ 17:45:29 - URL: http://sofjie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv