:))

dag som dag, själv sitter jag vid matbordet med min iofs nya data och har rätt tråkigt. de flesta är typ på gatufesten å har de naaajs, men man ska inte klaga. Jag tänkte iaf berätta något fett coolt!!!! :D
idag så pratade jag i telefon med stina  ( JAG MÅSTE BERÄTTA EN SAK OM HENNE SEN , ELLER JA OM OSS )
iaf så skulle jag just logga in på billdagboken. men då såg jag att på bdb moments, asså längst ner när det kommer typ  bilder så var det en bild från vår KONFA!!!!
jag vart så himmla chockad ja ba avbröt stina ((förlåt föresten. vi fortsätter med de vi pratade om imorgon)
å ja vart  chockad, finns nog inte bättre ord, iaf så printade jag så nu ska ni få se, bara för att de e cooolt, hahah :D
just den bilden från älsk fridas bdb (fridaemilia) 1 av över 200 miljoner bilder!!

najs det. fan vad kul vi hade :) :)

2008-07-03 @ 22:37:25 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv