´

fredag fredag fredag!!
äntligen är det fredag!
nu är det helg, jag tänker sova. men NEJ jag kom på att jag ska till bodaborg imorgon.... lite jobbigt faktsist, men det blir nog kul :) bara 5 dagar kvar på jobbet....

är ganska less nu, bläääh dageb har gått rätt dålgt. inte blir det bättre av att jag tänkte köpa min hårförlängning idag så passade den inte till min hårfärg för jag har för många färger. sedan skulle jag köpa hårfärg men då körde jill förbi. så ska typ hela min familj till spanine utom jag. pluss irriterad!
ja klag inlägg idag. förlåt!
inte på så bra blogg humör. så ska nog inte skriva allt dåligt.
ett + är ju iaf att jag knäppte en outfit bild idag, det går frammåt, det var ju trots allt väldigt längesedan kameran kom till användning!  minuset äratt jag lägger in den sen :P haha,
bajs nu tror jag att jag ska ringa till lise som jag inte har gjort på evigheter. pusshejs!!

2008-07-11 @ 18:53:14 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv