#

Heeej,
denna dag slut, tärt med upptateringar från min sidan. sjukt irriterande att sitta vid en dator hela dagen utan att få blogga, bajs att dom ar blockerat publishme :P
vartfall så efter min arbetsdag så åkte jag och pappa å fiskade, åkte långt bort till nån sjö, säkert 40 min, men ack vilken fiskelycka, inget napp ingen fisk. Men vartfall så prövade jag flygfiske, fett coolt och roligt , tur att jag kom hem hemskinnad utan att ha dragit ut något öga med kroken! heheh,
doch ingen fiskelycka men riktigt fint, solnedgång, vindstilla å alldeles mys, fick några fina bilder faktsit :)

nu är det bara 3,5 dag kvar av jobbet!!! sen äre slut!!! :D skönt ju!!
Imorgon blire filmtajm och jag ska börja kl 7, så vafan gör jag uppe nu, no idea,
så ja nu ska jag sova, haha ska lägga upp nå finbilder :)
Puss&Kram
 

2008-07-14 @ 23:07:46 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv