%&

siiiista dagen på sommarjobb 08 evaaaaa!
gissa hur skönt det är, och ja den 26 augusti eller nånting så är jag 9 tusen rikare! Tills dess så är jag pank, hahah! undra hur jag alltid lyckas att spendera mina pengar i rätt tillfälle! :)
Somsagt sista jobb dagen, och sista dagen innan vi ddra till ORINNGEEEN!
Huuur kul som hellst :)

Måste bara få berätta en sak, om nu gud finns så måste han hata mej :O
han måste hata med så mycket att han pissa på me! :O
Jag har åkt buss hem från stan 2 gånger efter jobbet
för att tillägga så hade jag klänning och foppaskor båda gångerna.
hur som helst, så är det fint väder. Tills jag går av bussen och det börjar ASREGNA! kul, SKITkul!
Idag var ändå värst, soligrt och fint i sundvsll, när man kom över birsta berget vart de grått som fan på himmlen.
3 minuter efter jag klivit av bussen, började det SPÖregna!, verkligen SPÖREGN. hur mkt som helst, sedan började det blixtra och åska, precis ovanför mej. det lät seriöst som ett bombattentat.
Inter nog med det så började det hagla ISbitar, inte vanligt hagel utan riktiga ISBITAR :O så ja, jag såg ungefär ut som en blöt tvätt svamp när jag kom ur.så man kunde vrida ur typ 2 liter vatten :P

outfit,
dock på morgonen, torr & frääääch :D

2008-07-18 @ 21:57:02 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv