hihi

hejhopp allihopa,
likadant som jag förutspådde så vart det inge uppdatering på oringen,
jag har iaf haft hur kul som helst :) aah, bortsett från mitt fina helt undrbara resultat, jag, stina & frida blev felstämplad på samma etapp , hahaha hur komiskt som helst, så vi gick up sist på fredan, men jovars, sånt som händer :)
sjätte var kul. golvet braka, haah kul disco ute, fett me  folk, karlanal som knuffade alla, bajspå han för de :P
iaf så ja, skönvecka, plus att de vart underbart väder! och att jag har köpt en halv vinter craft jacka, kankse visar nångåg (:

Iaf så åkte ja från sälen igår, med frida och hennes pappa, ja asså stina följde ju också med. haha ja menar inte som de låter för stina är ju söt, :) hihiihh
iaf så efter massor ava ntalet timmar så är jag nu i oxelösund!
jag gillar den här staden, precis vid havet, det känns som att man är lite utomlands faktist  :) MYS :D
idag har vi legat på kattberget ovch solat och badat, okej, inte stina hon är en badiskruka :D men puss på na ändå!
jajaja blahiblaha.! som är iaf bäst och jag komemr att vara här och ha det underbart bra tills på onsdag!
+ att jag är lite brun igen
+ att jag åker till spaninen om några typ 4 eller kanke 5, eller 6 dagar! men snart äre iaf :D
pusspåertr,!
fina bilder på frida, haha :)

tacl förestwen till alla som gjorde 5-dagars så kanonbra (Y) <3

2008-07-27 @ 17:26:50 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv