månda

ja mördagmåndag som jag brukade kalla det under skoltiden har gått, idag var det en sådan dag. jag var helt död.
Första 1,5 timmen innan morgonfikat var HEMSK, jag kunde knappt hålla mina ögon öppna,
jag skyller på stina&kalle. de är så underbara att jag vill vara med dem hela tiden, vilket gör att jag hade vänt på dygnet. men med några koppar CocaCream blir allt finemang (Y) :)
jag min fader och min syster jill var ute och sprang idag, längst ner i dalen man lan komma i timrå och så långt upp på berget man kan komma vart det, och jag sprang hela tiden, okej jag sprang inte, jag joggade. men bra för mej (Y) 50 min var det, haha :) duktiga jag jag har föresten lite små panik över att jag kokm på att oringen är om 2 helger, jag är helt urform och allt som har med det att göra, så nu måste jag blrja röra på mej. men de e så himla tråkigt när man blir så trött av allt :Pmen jaja,

Helgen var iaf megabra! mys med stina & karlie på lite olika sätt men ändå!
jag blir så glad av att ha varit med de, jo glad när ja är med de också :) haha lät lite skumt de dära :)
som pricken över i:et så firade jag och kalle 9 månader tillsammans i lördags, kärlek
 
så därför tänkte jag lägga upp min egen gjorda omgjorda bild i windows bild program och med lite hjälp av paint. som ni ser så är det min stora sida, haha, jag gillar'n iaf :)

2008-07-07 @ 21:12:05 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv