onsdag

wohooo vilken härlig dag :) åkte lite över 8 mot hjälta men svängade in hos farmor å farfar i deras sommarstuga och lämnade av lillasyster! Åkte sedan till Hjälta kraftstation och hade en rundvandring. Det var faktist riktigt intressant, skulle kuna gjort det utanför jobbet :P
jag har iaf gjort min första tagning inför mitt tävlingsbidra i young heroes! det är en tävling att man ska göra en film om sitt sommarjobb för e.on sommarjobbare. 5 st vinner en nyaste fränaste mobil typ, så jag jobbar påre :D

innan vi kom till hjälta åkte vi in på ett bageri och tog en fika också , prinsesstårta vart det för min del :) Myspyss
efter åkte vi iaf till farmor och farfar för mat<3 jag älskar deras mat!!! man äter alltid för mycket!!
Efter trippen till dom så åkte vi och hälsade på kusinvitamin som fått lillbebisen!  sjuuukt söt <3
 
iaf så måste allla rösta på mitt bidrag till tävlingen om det blir utvalt, hahah fettmobbat att stå framför kamran men :D:D hahaha. Uppdate later.
love&peaceeee

2008-07-09 @ 19:21:44 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela Espinoza

nee.. inte just nu men jag har ju haft :P funderar på att skaffa igen

2008-07-09 @ 19:29:06 - URL: http://espinozan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv