oOoOoO

Halllou!!!
Idag är det en speciell dag, idag är det 3 stycken som fyller år på samma dag!!!
Plus att alla är lika gammla, så jag måste ju börja med att gratta alla 3 gooingar till F/P-16!
Anna Lindmark
Emma Jonsson
Oscar Nordstrand
SÅ GRATTIS PÅ ER !!!! :D (Y) <3

dagen var seg idag. har jobbat 9 dagar nu! bara 6dagar kvar! Sedan är pengarna minaaa (Y)<3
men det tråkigaste är nästan att man inte kan göra något mer när man har slutat, man orkar ju inte dr någonstans och har inte tiden till det heller, just relax and prepar for tomorrow!
M
en man ska inte klaga, tänk alla som inte har jobb (A) relaterade till stinis där, fasten hon är nööjd med det! :)

plus att jag har hört med en hårförlängare eller föresten 2 st.
En gav ett bud på 1500-3000 kronor
och den andra att det skulle kosta 1500.
Jag vet inte hur jag ska göra, det känns lite dyrt med 1500 eftersom jag betalar själv, fasten det inte är dyrt ju, det är ju ett bra pris :) vad tycker du? Vene riktigt hur jag ska göra :P
sötpojke <3




2008-07-10 @ 19:58:43 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Emma

TackTack<3

2008-07-10 @ 22:37:33 -

Postat av: sofiee

gratttis :)))<3

2008-07-11 @ 17:41:15 - URL: http://sofjie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv