PUSS

Idag skulle vi åka en snabbis till ikea, men vi blev fast :D
hur mkt rea som helst på ginaa :)
hihihihh
måste lägga uppp! asnöjd :D
& ja, jag är jävlit snygg uutan smink & cpig!
risk för fett dålig uppdatering! lär skriva en sväng hhos älsklingsfriddda :) så nästa söndag kankse :)
pussspusspusspusspusss

jag diggar speciellt minerna, HAHAHA

1.blommig klänning med knyt runt halsen, 49kr
2. jeans klänning, 49kr
3, vita shorts (som knappt syns) 49 kr, shortan snodde jag av fadern min.
4. rosa trosor, 20 kr helt underbara
rearearearea, älskar rea :)
SES PÅ 5DAGARS FOLK, NI ANDRA FÅR VÄNTA TILLS 11:E AUGUSTI!,
RING OM DE ÄR NÅTT!
PUSS PÅ ER

2008-07-18 @ 22:08:30 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela espinoza

den där jeans klänningen har jag också :P hahah fast du köpte den fan billigare än jag :/:/ :P

2008-07-19 @ 12:25:03 - URL: http://espinozan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv