tiss

andra dagen avklarad. man blir faktist jäklit trött i ögonen av att kolla på en data skärm hela dan :| Tur det finns fikapauser (Y) de man längtar till! (: Haha! Men idag jobbade jag i 9 hela timmar, okej kankse inte riktigt effektiv tid, 1,5 timme var väll typ fika. och lite si och så med koncentrationen jämt. Så nu har jag iaf tjänat in en timme så jag kan gå hem tidigare :)
Stina ska föresten komma till mejj på fredagen och ska på GF med mej, undra om karlanal också ska följa med då :)
Men måste ju vara med rebban å de ändå på fredag ju :) På lördag medans karl är på gf så ska ja å stina myyyysa (: hihi fett me mys :D
Jag ska bli bättre på att knäppa bilder. imorgon imorgon ska jag börja :) blir lätt så när jag klev upp klockan 6!!!! :pHeHE!
Nyss pratat med lise älsk i telefon också, känns skitlängesen man träffa na ju :o fasten idre lägret känns ju som en evighet! fan jag saknar ju det :)

Kortförklaring om dagen ger mätt med mat i magen
have a nice day,
kisss

2008-07-01 @ 19:57:53 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv