torsdag

hej godingar!
asså det är så roligt sånna här dagar, då allting känns så bra lixom :)
bara för att jag skrev det så sa sa jill att det började regna, och vips, när jag kikade ut så forsade regnet ner.
jojo, men glad ändå ! :)
idag har jag inte gjort något jobb alls! jag har ist redigerat och filmat till min film =)
det är hur kul som helst! Haha :)
inte nog med det så har det även tillbringats en liten stund vid hamnen i den strålande solen! =) happyfacee
Håll utkik, 8 augusti läggs kankse min film utpå youtube. då blire å rösta rösta rösta :)
fortfarande nöjd med håret! kul med lite omväxling! :)
och till eran stora häpnad så har jag knäpt outfit bild idag, fyfan vad längesedan!

även att min lillasyster kom hem från mormor nu :)
då gav vi henne en present :) mobiltelefon, även att hennes nummer är 070-6 sedan vårat hem telefonnummer!
väärsta coolt! Ni skulle sett hennes glädje, detta har hon längtat efter läänge!! :)
PUSSS


linne - H&m
kjol - Second hand
skärp - Vet inte, hittade det hemma nånstans :)
Kofta - Gina Tricot
Tights - Monki
+ nyhåree :)

2008-07-17 @ 18:02:51 Allmänt

Kommentarer

Postat av: alice

tack (: fiiiin du blev i håret <3:)

2008-07-17 @ 20:20:09 - URL: http://iclick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv