tröttten

asså jag känner att jag har blivit hemskt dålig på att uppdatera. förlåt! asså jag ska bli bättre. men först så var det ju Idre en vecka och nu jobbar jag från 8 till halv 5. visseligen vid en dator hela tiden men de har tyvärr tyvärr blockat publish me. men nu nog med bortförklaringar :)

igår va ja på gatufesten med lindaa, hon är riktigt söt :) vart inte så mkt me rebban, å de gänget. vilken jag får skylla mej själv för men ack. det tar vi igen :) vartfall amy diamond&sveningars in my heeart! haha (: nästan iaf!
imorsse när jag vaknade så var jag skiiiit trött :O jag höll knappt på att ta mej upp ur sängen, vilken inte var så särskillt konstigt eftersom klockan var 07.00 :S
hela tiden fram till första fikapausen försökte jag hålla mina ögon öppna, det slutade med att jag fick gå in på toaletten och ta sån där sprit grej, bakteriedödande (typ sån som finns på oringen), för det är så fräächt :) så luktade jagpå de å vart mktmtk piggare, ja de varade iaf i typ 10 min ;)!
rätt kortfattat så var de en riktigt jobbig dag, jag utäkar mitt sockerberoende med att dricka 5-6 koppas cocka cream!!! choklad med grädde obs extra grädde! haha

amy diamond;

2008-07-03 @ 22:24:27 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv