yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiies

HOLA AMIGOS!!!!!!!!!!!!
nyss kommit hem från amandaa <3 hjärta på henne!!
ätit taco å fixat, hyrde förtrollad och den var jätte bra ju, så jäkla ful så man höll på att garva ihjäl :P
hann inte se klart hela så måste  ladda ner den så ja får se slutet. men slut om det, jag skulle kunna berätta i hästlängder hur bra amanda är men det är svårt nu för

JAG SKA NÄMLIGEN TILLL SPANIEN DEN 1 AUGUSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 är det inte underbart???????
är man inte gladast????????
te quiero espanol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
se yaaaaaaa, ska städa:o
pusss

2008-07-13 @ 18:17:22 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie

inte u10mila?? :OOOO <3

2008-07-13 @ 18:40:41 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Postat av: stina

då kan inte du åka till frida alltså? :O <3

2008-07-13 @ 19:08:59 - URL: http://stiinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv