åh härliga vecka

Hejsann,
Nu är jag äntligen hemma igen. jo jag säger äntligen eftersom det är rätt skönt att vara hemma. Men ack vad jag vill tillbaka ändå :)! Det har inte varit alldeles lätt för lille otränade mejj uppe på idrefjäll, men nu ni, nu e ja på G. Och jag kommer bli skitbra (Y)(Y)(Y) HEJJJA PÅ SÅFIE

iaf för alla er som inte vet så är det riksläger i orientering fett mycket folk från hela sverige är där på träningsläger, 2 pass per dag. Sedan äre lite tävlingar, disco, bowling, minigolf osv.
Men det bästa är ju trotsallt det underbara folket :)
Vi fick bo i en feting stor stuga utan ledare! (: inga fler kommentarer om det haha :D

skitsamma mat på restaurang 3 ggr om dagen, då blir man mätt om magen :D
Känner mej lite poetisk just nu faktsit, typ iaf :)

hur som helst så har jag varit med sjukt mycket underbart folk :)
alla sundsvallare, karlie, stina, konfinigar, hannapanna, jullan, annie, anna å massa andra :)

känner att det har hänt flr mycket för att jag ska kunna få ut allting i ord så ja tror det får räcka där,  men vi var iaf på 2 andakter, så fick träffa prästen och sångledarn från ifjol :):) treeevlans ju! Plus att våra orueteringsledare tyckte att vi var mycket roligare än årets konfingar :D hahamen jamenar, de e ju rätt svårt att slå oss ;)

när jag kom hem idag på eftermiddagskanten så fick jag en ny dator av pappa, sitter på den för första gången nu typ en hp nc 600 tro ja :) tänker lägga in en bild på den bara för att jag vart lite glad (:

imorgon skka jag lägga in bilder från veckan, i promise. så cheka in bilddagboken

peace & love, imorgon blire sprint DM & åka ti farmor å farfar. Sedan ere bara å ladda inför jobbbet

2008-06-28 @ 23:07:15 Allmänt

Kommentarer

Postat av: linnsi girl

svar från din kommentar på min blogg''GÖR EN SOFIE BLI ORANGE :*''

2008-06-29 @ 12:09:24 - URL: http://linnsvelander.blogg.se/

Postat av: sofie

fiiin dator honey! :)

2008-06-29 @ 20:46:28 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv