Don't Talk

hejjj snyggingar
vädret håller i sig!!!!!! tänk om de skulle vara lika underbart väder nu när jag och brudarna åker till sholm på freeedag!!
fan vad underbart =)
idag hade jag svenska där vi såg på film, matte, matteprov, no. lunch SLUTAAAA, jag&lise fick sluta kl halv 12 typpp :)
guud vad lycklig man vart :) lilla johanna, stackare som fick gå till tre :) hihih
gic hem och solade från kl 12 å frammåt:) det är sååå mysigt =)
varför kan de inte vara så här varmt hela året? =)
kankse inte skulle vara lika uppskattat då men, ändå :)

snart slutar jag verkligen, det känns i luften. ja förutom värmen så börjas det pratas om sista veckan, städa ur skåpen och lämna igen nyckeln. den nyckeln har jag ju haft i 3 år ( okej, typ 5 st andra nycklar som försvann men ändå) , och när vi ska samlas i kyrkan, och mentors dagen dan innan. shit det är inte riktigt verkligt tkr jag :)
även att jag kommer få typ 310 POÄNG, ja menar hur bra är inte det? jag känner mej lååångt neranför det i kunskapsskala, men de e väll bara å tacka å ta emot :)

shit nu får ja nästan gå in igen, får ju nästan solsting av värmen här ute i solandet :) ska slänga in en bild min älskling för att göra dagen ännu bättre än vad den redan är :)

2008-06-03 @ 15:49:05 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv