free

igår kväll grilla vi ju hos lise. guuud vad mys & skitgottis =) hur trevligt som helst, framemot kvällen vart de lite busigare med vattenlek, måste säga dagens roligaste kommentar:
lise kikar lite fundersamt mot en halvfull vattenkanna.
Lise - vad får jag om jag drocker upp allt vatten?
Sofie&Johanna i kör - Ingenting?!?
Lise tar vatten kannan och halsar allt vatten. springer på toan och sedan tillbaka och utbrister:
Lise - jag spydde typ så här mkt I-------I !
LinnD- hahhahahahahahhahahahahahahahaaha
jag ser lite frågande ut.
Lise håller dig för magen och berättar hur synd om henne det är. ( helt seriöst :S)
Johanna:
Men varför gjorde du det då?
Lise: Jag ville ju visa er att jag kunde klara det, ni trodde ju inte på mej. jag vill ju inte vara värdelös!!!!
Johanna, Rebecka, LinnS, LinnD & Jag garvade som faaan. hon ä ju fö goó´!
 Pratade med lina från furudal också :) thihihih
Puss på er. idag ska vi käka pizza och gå på bio! hör av gratis sms

love and peacee

2008-06-14 @ 15:46:37 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Jessica

Blir det ingen fotboll för dig? Inget jag vill missa:) Heja Sverige

2008-06-14 @ 17:37:43 - URL: http://accessoaren.blogg.se/

Postat av: Miss0

Hej!



Kul att du är med och tävlar! Har du två bloggar?

Kul att du gillar tävlingen :)

2008-06-14 @ 23:26:45 - URL: http://miss0.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv