måndag

Hallou, Igår kom kalle :) vid 7 :) Mysen min, hihh :)
var här och sov me mejj, sovmorgon tog vi idag och sola järnet (: käärlek
sedan åkte vi till stan å så, köpte solglasses & diadem,

köpte hårfärg också. jag vågar fan inte gå till skolan som jag ser ut, hahah :) mörkblont. de värker i håret nu. tvätta ur det om 5 minuter (:
- nu ere urtvättat, ska bli intressant att se, just nu ser det brunt ur, men de gör ju lätt det när det är blött :)
myste på stan i solskenet med en mjukglass oxo.
Medans jag kommer ihåg det så såg skärpena jag inhandlade ut såhära, dösnygga på :)


ska kika håret nu :) pusshejs

2008-06-02 @ 20:56:47 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv