Måndag

Måndagen var väldigt speciell.
Jag tog sovmorgon eftersom jag var så trött efter sholms resan, kom till skolan vid 10 då vi fikade på fysiken. Sedan gympa som jag smet efter drygt halva eftersom jag förstörde för hela killlaget allakillar+jag :D hahaha det var roligt (: speciellt me morsan din!!!! lr hur adam :D:D
lunch och matte där jag fått behålla mitt mvg i matte och sedan till kyrkan för att öva niornas avslutnings sång i kyrken :)
Lean on me, texten är så grymt fin :)
Även efter den övningen så stannade jag kvar med mina närmaste för ja skulle pröva prata i mikrofon till mitt tal.
det gick inge vidare. när jag stod och sa mitt tal började alla grina, inklusive jag. och jag klarar inte av attt inte grina så åhhhh nu är jag jätte nervös inför det... jag kan ju inte börja storböla framför 350 pers :S
även musiklärarna fick komma å krama om mej, mys de iaf....
fett nervööös
Butsa skutsade hem mej å sedan åkte vi på möte me mats om våra discon. :) fika :D:D:
åkte hem åt mat på 2 minuter för att hinna in till träningen i stan.
första riktiga träningen efter bajs sjukan . och ja vad är det inte? jo TESTLOPP!!!! skiit kiul (: aja skönt att röra på sig lite iaf :)
kankse inte var världens intressantaste inlägg men jag ska försöka förbättra mej (:
Här är iaf bilden på min skinnjacka som jag köpte i sholm :D

2008-06-10 @ 13:31:36 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv