midsommar

tack för en dag med sol väderguden, nu äre regn och uccch igen!
men som tur så var det fint väder igår på midommar. Var somsagt på alnön me typ 20 personer.
Det var verkligen det man kallar midsommar!
vi gjorde kransar och en egen midsommarstång och satte upp den mitt på gräsmattan för att sedan dansa massa olika danser till! man har fortfarande lite barn i sig, skitkul :)
sedan vart de tårta säkert 2 meter lång :)
sedan vart det midsommarlekar där man hade midsommardollar, asså hur bra planerat som helst, på slutet var de auktion då man kunde köpa allt möjligt, gooodis, köksredskap å grejjer för midsommardollarna man hade kvar asså :)
Sedan vart de guitar hero å maaat senare, gottgottgottt!!!

mer guitar hero och buzzz å masssa grejjor, chips, godis , ostbåggar  MMMH
ja sen på kvälle vart de ju kul, krocket med specialregler, hahahahah stackars simon å johan fick börja om 5ggr, ja som var lite mer värdelös han bara 2 varv :O det slutade iaf oavgjort , det tog så lång tid, haha :) blahiblaha :)

sov hos linda, vi kikade på film sov lite till och från, iaf gick jag och la mej vid halv 4. SOMNADE DIREKT
tack för en kanonkväll alla :)

finbild på jill&mej!
syskonkärlek


det vart inte 7 blommor inatt :(
fasten  jag sagt det och övertalat linda, och påminnt massa andra, men nej jag glömmde.
ack NÄSTA år, då SKA jag göra det :)
pusspuss

2008-06-21 @ 21:01:20 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv