Mobil igen....

Ja, nu ska jag än en gång försöka med blogga från mobilen :) jag får hoppas att det denna gång inte bli 17 st likadana inlägg :) det jag måste berätta som jag har glömt att säga är att det var exakt 1 år sedan idre konfa började! GUD VAD JAG SAKNAR TIDEN! alla minnen , alla underbara personer, allt! Den tiden var den roligaste och bästa tiden någonsin. Åh, jag börjar le bara jag tänker på det, fyfan de 3 veckorna bara svichade förbi! Gud vad roligt, jag och hanna sjuklingar, forspaddling, alla utmaningar och kärlekspar och muffins! :D vill bara göra om de 3 veckorna! Men på måndag så åker jag till idre. Då för riksläger en vecka, men ack vad jag och stina och alla andra ska kika till ledarna både ol och musik :) gud vad jag längtar! Kul att kika in om årets deltagare är lika roliga som vi var :) avslutningsvis så är orienteringskonfa i idre något alldeles speciellt, när varje människa är värd en sådan upplevelse i livet! :) stina &frida, ni är så otroligt underbara! <3

2008-06-20 @ 00:05:38 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv