sholm

HEJ
jag måste börja med att säga förlåt att det råkades publicera 17 inlägg av samma när jag skulle testa blogga från mobilen, haha jag trodde inte at det kom nått ;) men ack så fel man kan ha :)
Det har varit helt underbart i sholm :) jag tänker inte berätta allt men i kortadrag så:
Fredag:
åkte till sholm lämnade väskorna på hotellet och åkte och shoppade till 6. åkte sedan till Skärholmen och grillade vid en stor strand :) hem och sov vid typ 1-2
Lördag:
Vakna ,hotellfrukost, åkte djurgårdsfärgan till grönalund och var där hela dagan till typ halv 10 på kvällen, åkte hem å bytte om, sedan ut på kina restaurang :) sooova
Söndag:
vakna, hotellfrukost, shoppade hela dagen  och åkte till kungsträdgården å vilade/solade :) åkte hem å hämtade väskorna sedan åkte vi till centralen och fick springa till tåget som givk hem 20.00
kom hem till sundsvall kl 20 i 12 , trötta och med ont i fötterna :)

ja hur många minnen som helst <3333
Detta måste vi bara göra om :)

nu ska jag lägga in en bild på allt jag har köpt =)

1. skinnväska,  ohio
2.baslinne rosa , hm
3. baslinne svart, hm
4.halsband&örhänge till balen , ur&pen
5 mörkblåa jeans, gina tricot
6. vita klackeskor, din sko
7. svart skörp med guldspänne, någonkonstig affär
8. shorts rosa, hm
9. oversize tshirt blå - gina tricot
10. vitt skärp , någon konstig affär
11. scarf blå/lila/blandad , nåt stånd på hötorget
12. vit bh, gina tricot
13. vit/rosa puma kofta, sportaffär  hur snygg & underbar som helst
14. shorts umbro , samma sportaffär
15. bikini överdel vit, hm skitsnygg
16. örhänge guld/vit- konstig affär
17.  örhngen fina, annan konstig affär
18. Örhängen rosa med rosor :) , konstig affär x 3 :D

plus en skinn jacka som ja lär visa i nästa inlägg :)

PUSSSS

2008-06-10 @ 13:21:56 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv