söndaga

igår vart de inte av me någon pizza utan jag åt istället grillat kött och potatisi ugnen å såser å sånt! skiitgott!
men sedan så vart de av med bio. Vi såg The Happening, haha det var typ en thriller(?) som hade som budskap att vi förstör vår jord tro ja nog. skitsamma så vare något virus som spridde sig med vinden i luften som gjorde att alla människor tappade självkontrollen och dödade sig själv. haha rätt sjukt när man berättar såhära :)

Men filmen var iaf bra, men det bästa var när en tant slog huvudet i väggen tills hon dog så det kom blod ur näsan och så. ( scenen var inte specciellt hemsk) Men johanna skrek i den 75% fyllda biosalen helt ensam, hahahahaha vi börja garva som fan, och Johanna skrek bara mer och mer!!! ojojoj, hon e bra gullig hon ja :)

sedan bar de iväg hem lise följde me mejj hem och efter några minutet kom johanna & rebeckka, :) klockan var iofs 12 då och man var inte helt pepp, iaf inte ja å lise. men lite mys hann vi med innan vi somnade vid typ halv 2-2! :)
 gillar flikkorna såååå mkt :D:D

iaf så var min kusin Jim här igår/idag med sin fruga, dom ska föda barn typ alldeles snart, myyysig me småbarn juu :D:D
 
jo iaf så somnade jag igen i dag, fybubblans vad jag sover heele tiden:O
plus att jag tänkte åka till stina imorgon men näppp känns drygt eftersom ja ska på handledarutbildningskurs( visst hetere så?) här i stan på onsdag. jomen jojo, får bli senare typ om 7 veckor :o
KUUUUUUUUUL
jojo sånt e live, jag vann rebbelipebbans tävling, hahah goingen själv :) kärlek ti na,
PUSSAR  hittt på nå ida?
min underbara rosa himmelssäng <3

2008-06-15 @ 16:44:41 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Jo du kunde ju ha hängt med mig på ikea, men de dög ju inte :| :D

2008-06-15 @ 17:51:15 - URL: http://rebeckahenriksson.blogg.se/

Postat av: sofie

näj just :D haah DUUUUUUUUUUU VILKET TÅG ÅKERU IMORGON? :D:D:D:D:

2008-06-15 @ 20:15:51 - URL: http://sofjie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv