sunnysunday

hejjj!
idag klev jag upp rätt tidigt! klockan halv 10, typ eller jag snosade liiite !
Tomas och linda kom och jag&Linda tog en löprunda, låång enligt mej. har iaf hur ont i benen som helst nuu:O märks att ja inte har sprungit någe!  När vi kom tillbaka efter lite mindre än en timme så kom Cissi och Eddie, när alla duchat och grejjsat åkte vi in till stan och hämtade de nya SOK-kläderna, faktsit riktigt snygga (: byxorna var lite halvstora, men sånt man får leva med! :D åkte och spelade minigolf i Skönsberg med världens sunny väder (Y)!
ja resten är inte så intressant, åkte till birsta en sväng och har packat och packat.
 jag fattar inte jag försöker skära ner på grejjor, men ändå blir det huuur mkt som helst :O
jovars, hoppas jag får användning av allt, jag kan ju önska ;)

För imorgon åker ju jag till idre!!! En hel veckas träningsläger med 2 till 3 träningar om dagen. Snacka om att jag kmr vara döööd! längtar mest till disco ju, och lite till kalle, och såklart stina och konfisarna :):)

idag vart det iaf invigning av min vita kjol jag köpte. Johan var så snäll och knäppte kort (;

no make up but happy ändå.
svarta tights-monki
vit kjol-second hand
svart linne -hm
svart "madonnakofta" - hm

PUSSS

2008-06-22 @ 21:28:43 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv