Tåg

Hej :) sitter på tåget till stockholm nu :) första gången jag bloggar från mobilen :) har träffat louise och familjen burland SOM SKA TILL MALAISIA och hanna som jobbar här! Även i hudik så klev jag ut och träffade kalles mamma och gav han medicin så han ska bli lika frisk som jag kommer att bli :d har passerat söderhamn och är väll i gävle sen :) jovars kl halv 12 är vi i stockholm :d hur bra som helst :) micka den bästa hälsar ! Hihi nä nu ska jag sluta vara dryg men ha det så bra! Imorgon är det grönan som gäller :d:d:d:d kulkul smsa nu :) puss hej

2008-06-06 @ 09:49:17 Allmänt

Kommentarer

Postat av: isabelle

haha det gick ju väldigt bra att blogga från mobilen , du gjorde det lite många gånger ;D

2008-06-07 @ 23:51:12 - URL: http://iisaabelle.blogg.se/

Postat av: Sofie

hahahahaahahah där ser man :D måste fixa det när jag kommer hem;)

2008-06-09 @ 09:31:58 - URL: http://sofjie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv